Myrthe Shares on Sunday #10



De 10e editie van mijn favoriete links, tips en sites! Met ook dit keer weer een extra kerst-tip. Nog een fijn weekend! 

Allereerst wil ik graag voorstellen: mijn pinterest account! Ik vond het altijd een beetje onnodig maar na nu een week gebruik ben ik al een klein beetje verslaafd. Vooral de interieurplaatjes houden niet op, zó mooi allemaal! 

2. TIP - All Black Outfit 
Een tip die ik onbewust vaak gebruik maar mij laatst pas opviel. Iedereen kent wel het moment dat je helemaal geen inspiratie hebt voor een outfit, ook al heb je een kast vol kleren. Bij zo'n moment kies ik vaak voor een compleet zwarte outfit, dan zit je bijna altijd goed! 

In alle drukte van de feestdagen is het belangrijk om even te 'destressen', deze tips van Into Mind zijn weer extreem goed. En als je het niet interesseert; kijk dan alleen voor de plaatjes want wauw...

Oh wat ik verheug ik me op hun vlogmaand. Het zijn echt de meest gezellige vloggers. Ik heb dan ook hard gelachen om hun eerste vlog

5. DIY - Font 
Deze wil ik echt heel snel uitproberen! Ik vind mooie typografie en fonts sowieso al leuk, maar met deze diy kun je van je eigen handschrift een lettertype maken. 

6. BONUS HOLIDAY GIFT TIP - Homemade Poster
Creatieve Sharon van de blog Fffocus volg ik al een tijdje en zo kwam ik haar leuke webshop tegen! Posters zijn echt perfect om te geven met kerst naar mijn idee. En Sharon heeft er genoeg leuke tussen staan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten