November in Review

Wat ging deze maand TRAAG. Ja, dat hoor je goed. Het was verder hartstikke leuk hoor, maar het idee dat ik de novembermaand met een uitwisseling in Duitsland begon lijkt wel een stuk langer geleden. Misschien is het de drukte en de wat minder leuke dingen die ik heb gedaan omdat ik niet zoveel tijd ervoor had. Al met al was het een prima, niet-zo-bijzondere maand waarin ik vooral veel leuke dingen plande voor de komende maanden. 

Meest gedragen Zonder twijfel mijn onflatteuze oerlelijke sloffen. 
Lekkerste gegeten Mexicaans! Samen met mijn vriendje at ik bij El Popo, na de heerlijke tapas schotel zaten we al bijna vol. Maar ons hoofdgerecht moest nog komen! Ik at een samenstelling van mexicaanse gerechtjes (taco, enchilada, taquito, spare-rib, salsa en bonen) en...
Minst lekker gegeten ...een paar vieze koekjes na.
Beste aankoop Ik kocht deze maand een perfecte pencil skirt!! Er komt snel een outfit post aan, beloofd.  
Ontdekking van de maand Elke ochtend ontbijt ik met havermout. Ik eet (bijna) niets liever. Mijn lievelingsvariatie is appel. Maar toen de cranberries op moesten, leverde deze toevoeging aan mijn havermout opeens een verrassend lekkere combinatie op! 
Grootste verslaving Googlen wanneer het kerstvakantie is
Leukste dag van de maand Dat was 22 november! Ik speelde een lekkere volleybalwedstrijd, boekte een vakantie en ging gezellig stappen met vriendinnen.


Plus:

+ Ik maakte begin deze maand een tripje naar Duitsland voor een uitwisselings'project' met als hoogtepunt een dagje Keulen + Ik heb weer lekker een inhaalslagje gemaakt wat betreft uitgaan: de afgelopen twee weekenden ging ik uit en er staan ook wel leuke stapavondjes op de planning voor de komende maand + Omdat we een week vakantie minder hebben (al merk ik daar natuurlijk weinig van in mijn examenjaar haha) wordt deze week verspreid over dit jaar, lees: deze maand. Kom maar door hoor. + Ondanks alle drukte vind ik het onzin om mijn gekaapte week vakantie op te geven aan alleen maar school, dus ik ben lekker wezen shoppen en naar Amsterdam op familiebezoek geweest + Mijn camera toonde wat kuurtjes afgelopen maand, gelukkig is dit helemaal verholpen + De meneer van de camerawinkel zei dat ik echt eens een cursus moest gaan doen en ik vind eigenlijk wel dat hij gelijk heeft dus ik ga snel een keer een datum prikken + Ik heb een een vakantie geboekt samen met drie vriendinnen! Lloret gaat de (bus...)reis naartoe. 


Min:

- Ik heb maar liefst 30 uur gestoken in mijn PWS de afgelopen maand (even ter vergelijking, dat is 4% van de hele maand:o) - Ik vond het VIES koud deze maand. En ik hou niet zo van kou. Minpuntje november. - Beetje balen dat ik mijn nieuwe rok niet blootbeens kan dragen. Moet er weer zo'n zwarte panty onder :( - ik ben een beetje jaloers op mijn vriendje die een iPhone 5s heeft gekocht. 


FINAL GRADE: 7- 

2 opmerkingen:

  1. Super leuke review, ik heb je trouwens genomineerd voor de liebster award, meer informatie is te vinden op mijn blog: http://millionwaystolaughx.blogspot.nl/2014/12/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me hebt genomineerd! Ik zal kijken of ik een leuk artikel ervan kan maken.

      Verwijderen