The BIG Autumn Outfit Recap



Winter is coming!! En dat betekent dat we afscheid moeten nemen van de herfst. Ik zal er niet om treuren eerlijk gezegd, aangezien ik er niet dol op ben, maar kwa outfits vind ik het eigenlijk wel een heel fijn seizoen! Naast lange mouwen, truien, broeken kon je soms nog steeds korte mouwen tops en rokjes dragen. Al werd dat laatste de afgelopen 2 weken al wel wat frisjes... Toch heb ik wel een klein beetje genoten van de herfst hoor! Hier mijn verzameling herfstoutfits:

Zara top | Only jeans | Nike Roshe Run ID

River Island top | Pepe Jeans Duffle bag | Come get fashion boots

Mango chinos | H&M knit | Come get fashion boots

H&M blazer | H&M white tee | New Look jeans | Adidas Stan Smith

Jacqueline de Yong carigan | H&M top | Adidas Stan Smith 

H&M striped crop top | Nelly heels 

Mango top | New Look dress | Nike ID Roshe Runs

Zara leather jacket | Carhartt tee | H&M jeans | Converse all stars 


Jacqueline de Young cardigan | Only Boyfriend Jeans | River Island top | Pepe Jeans bag | Nike blazer 


H&M jumper | H&M leather pants | Matt&Nat Schelpp bag | Converse very dirty all stars


Mango top | New Look jeans | Adidas Stan Smith 

Zara leather jacket | Mango top | Bershka jeans | Matt&Nat Schlepp bag | Come get fashion boots

H&M blouse | Nelly heels


H&M blazer | Zara blouse | New Look Jeans | Adidas Stan Smith


H&M coat | Gina Tricot Top | Jacqueline de Young cardigan | Dr. Martens 1460






Geen opmerkingen:

Een reactie posten