Myrthe Shares on Sunday #9


Tussen alle pws-stress door ben ik toch nog wat leuke dingen tegengekomen die ik jullie niet wil onthouden. Met deze decembermaand elke keer een extra kerst-bonus tip!

1. SHOPPING - Missguided pencil skirt + crop top 
In alle stress van de grote kortingen Black Friday moest ik even in korte tijd hele webshops doorspitten. Al eerder had ik mijn oog laten vallen op dit mooie setje, en nu met die sale moest ik hem wel hebben. Hij is nog niet binnen, maar bij deze deel ik hem alvast even!

2. DIY - origami christmas tree
Vroeger heb ik veel met origami geknutseld en dat vond ik eigenlijk heel leuk. Hoe je van een plat papiertje een heel groot 3d-ding kunt maken. Deze kerstboom vind ik heel gaaf voor in huis!

3. LOOK- Color without color
Ohh de outfits van Mija... Zo mooi. Ik hou van die eenvoud!

4. FOOD - OMF Sinterklaasweek
OMF wordt misschien een beetje een vast onderdeel in deze post, maar jaaa! Sinterklaasbaksels! En ook nog eens hele lekkere en originele. Al hoog op mijn to bake list: de speculaas cheesecake.

5. HOME INTERIOR - Regent Street Warehouse
Altijd leuk om even binnen te kijken in huizen; ook in deze loft. Vooral de combinatie van het zwarte staal met de witte muren, wauw!

6. XMAS BONUS SHOPPING TIP - Glazen karaf voor op tafel  
Het kerstdiner bestaat natuurlijk niet alleen uit lekker eten maar ook uit een mooie aankleding. Deze chique (h&m) karaf geeft een luxe beeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten