Favorites | Blogs


Een lekkere chille zondag. Mooie tijd om mijn favoriete blogs met jullie te delen! Enjoy.



FASHION

1. FASHION HOAX
Chief: Deze stylish dame schrijft heel fijn!
What: Outfits, lifestyle, randomn.
Favorite blogposts: Ik genoot van de originele tips voor bloggers, ook las ik met veel plezier haar beste fashion aankopen en check ik nog regelmatig haar inpak tips!
Because: Naast haar kledingstijl blijft vooral haar leuke lifestyle/tips artikelen mij doen volgen!

2. FRIDA GRAHN
Chief: Ik heb al jaren een bescheiden girlcrush op Frida Grahn. Wauw, wat een prachtige vrouw is dit! En dan heb ik het nog geen eens over haar kledingstijl.
What: outfits, shopping, life snaps.
Favorite blogposts: Een kijkje in Frida's leven is altijd het leukste, net als haar outfits (van 1 jaar allemaal bij elkaar OMG) En ohh... Als ik op één plek zou moeten leven zou het deze zijn, om bij weg te dromen!
Because: Elke dag zo'n 3 posts met altijd wel een kijkje in het perfecte leven spreekt voor zich.

3. JUST LIKE SUSHI
Chief: Ook Joy heeft talent voor haar mooie foto's en artikelen.
What: outfits, personal, inspiration
Favorite blogposts: Een outfitpost hoe ik ze graag zie, haar top 5 blog crushes en Joys geweldige guide voor een tomboy stijl.
Because: Wat mij betreft weet Joy precies de juiste snaar te raken op het gebied van outfits, lifestyle posts, lay-out, foto's en originaliteit.


BEAUTY 

1. MISSLIPGLOSS
Chief: De powervrouw achter deze grote site is echt een klein voorbeeldje voor me. Ik heb veel respect voor haar en haar eerlijke, positieve en leuke karakter.
What: reviews, tutorials, personal diaries, videos.
Favorite blogposts: Alle sneakpeaks en plogs met stip op nummer 1, een how to video voor messy krullen die ik nog regelmatig bekijk en haar geuren reviews (omdat ik een beetje dezelfde smaak heb ;)
Because: Cynthia's persoonlijkheid schemert genoeg terug in de posts en video's, wat het heerlijk maakt om naar te kijken en je te laten inspireren.

2. VERACAMILLA
Chief: Ook Vera vind ik geweldig! Ze is zo puur, eerlijk en grappig. Niet zo gek dat ik dol ben op haar video's.
What: reviews, shoplogs, video's en diaries.
Favorite blogposts: Wat kon ik slecht kiezen! Allereerst vind ik haar Amsterdamse woning en inrichting schitterend, daarnaast moest ik er wel twee video's (eerste indruk en what's on my iphone 6)  bijzetten waarin Vera ontzettend puur en zichzelf is.
Because: De veelzijdigheid aan blogposts laat me deze blog nooit vervelen.

3. VIVIANNA DOES MAKE-UP
Chief: Ik ben jaloers op Vivianna's schrijfstijl en haar spontaniteit, humor en haar bescheidenheid.
What: weeklyvlogs, favorieten, reviews, how to's.
Favorite blogposts: Al haar Weekly Vlogs (ik noem het een semi-verslaving), een super leuk artikel met tips om je klaar te maken in 15 minuten en Viv's top 5 oogschaduwpaletten.
Because: Alles aan deze beautyblog is perfect.


LIFESTYLE 

1. CHAPTER FRIDAY
Chief: Moet ik hier nog iets over zeggen? Yara is een geweldige powervrouw die mij ook heel veel inspireert. Ze schrijft echt de beste artikelen!
What: lifestyle tips, fashion/shopping tips, blog tips en inpspiratie.
Favorite blogposts: Nou mensen, dit was ook een behoorlijke opgaven. Chapter Friday schrijft zulke goede en mooie dingen, dat ik maar moeilijk mijn top 3 kon kiezen... Komt 'ie: Ik heb nog steeds veel aan het artikel over deze handige life-tips,  net als dit typische Chapter Friday artikel met tips over hoe succesvol te zijn en hoe heeft team CF toch zo vaak gelijk met hun kledingitem-adviezen?!
Because: Chapter Friday is vooral gericht op vrouwen met ambities tot succes. Ze hebben hier onwijs goede tips over en de site ziet er altijd gelikt uit.

2. LAST DAYS OF SPRING
Chief: Deze groene dame heeft een heerlijke schrijfstijl en deelt fijne inspiratiedingetjes met haar lezers.
What: groen-tips, diaries, diy's, interior, travel, food, tips... eigenlijk van alles
Favorite blogposts: Ook dit was geen makkelijke keus, uiteindelijk is deze 'diy' personal mindmap de post waar ik me nog regelmatig mee bezig hou, ook deze tips over hoe je je eigen stijl ontwikkelt vond ik super handig en de posts waar ik altijd het meest van geniet; de travelguides en diaries.
Because: Iedere keer als Last Days of Spring een nieuw artikel heeft geschreven, maakt mijn hart een klein sprongetje. Dat zegt al wel genoeg over hoe leuk deze blog is denk ik.

3. THE NECTAR COLLECTIVE
Chief: Deze inspirerende blogger volg ik pas kort, maar ik ben nu al gek op haar artikels!
What: Inspirerende artikelen (vooral voor powervrouwen!) zoals blog tips, life tips, weekly goals, veel lifestyle!
Favorite blogposts: Al haar geweldige blog tips op een rij en nog een lekker inspirerend artikel over het hebben van een eigen bedrijf. Ik ben gek op city guides als deze, of was dat inmiddels al duidelijk?
Because De kwaliteit van haar artikelen zijn gewoon top! Evenals de inhoud zelf.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel zeg! Gaaf dat je je favoriete blogs onder verschillende categorieën plaatst, dit ziet er heel overzichtelijk uit namelijk! Sommige blogs kende ik nog niet, ik ga gelijk een kijkje nemen! X

    BeantwoordenVerwijderen