Myrthe Shares on Sunday #


Naast experimenteren met mijn maandelijkse diary, experimenteer ik ook een beetje met de 'dosering' van de links en tips die ik voorheen elke week deelde. Ik wil denk ik toch één keer in de twee weken deze shares posten. Niet omdat ik niet genoeg leuke dingen tegen kom op het www, maar vooral omdat ik alleen de allerleukste dingen wil delen. Als jullie tips hebben, hoor ik het altijd graag!

1. Food - Zoete aardappelnacho's
Bij deze moet ik bekennen dat ik nog nooit zoete aardappel heb gegeten *bekentenis*. Van nacho's ben ik daarentegen de tel al lang kwijt. Een combinatie lijkt me verrukkelijk! Deze krijgt een hoog plekje op mijn to bake list.
I have to own up that I've never eaten sweet potatoes *confasshion*. On the other hand I lost count on eating Nachos. A combination of the two sounds delicious! This will get a high rank on my to bake list. 

2. Link - 5 x how to wear your pencil skirt 
Een link van stylebyjules die ik al een poosje geleden had opgeslagen, maar nog niet had gedeeld! Hij is de moeite waard om te bekijken, want dit is een fashion probleem waar ik nog wel eens mee worstel.
I saved this link a little while a go, but didn't share it! It's a typical fashion prob I struggle with and well worth to read it. 

3. Tips - Shirley 
Een heerlijke video van Shirley over haar hacks/tips op het gebied van mode en beauty. Ik moet ook echt zo'n fantastische magic clip hebben. NU.
A lovely vid from Shirley about her style/fashion/beauty hacks and tips. I must have that fantastic magic clip too. Right NOW. 

4. DIY  - Scrapbook Sunday 
Een leuke DIY om te doen en in je kamer op te hangen lijkt mij.
A nice DIY from a beautifull mess to make. 

5. Music - Deep House
Ontdekking! Wat een geweldige muziek om te leren is dit! Heb wel eens gehoord dat klassiek ook heel goed voor de concentratie is, maar daar wordt ik denk ik een beetje lijp van.
Find! What a great music for learning this is! I heard that classic music is also good for concentration, but I think that will sore me. 

1 opmerking:

  1. Such a great post!

    I would love it if you would follow each other on bloglovin! Please check out my blog and let me know if you have followed me. I will follow back immediately!

    Stay fancy!
    xxx Kelly-Louise

    fancysince1992.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen