My Desk Right Now


Ja. Momenteel ziet mijn bureau er letterlijk zo uit. Als ik mijn leven op dit moment in 2 woorden moet omschrijven is dat Best Druk. Met de nadruk op best, want ik weet dat er mensen nog véél drukker zijn. Toch heb ik maar weinig tijd om even een stukje te schrijven, foto's te maken en ideeën uit te werken. En dat vind ik heel jammer!

4 dagen geleden heb ik voor het laatst een post geschreven, maar het voelt nu al als weken... Ik heb ideeën genoeg. Ik wou gisteren een wishlist voor Black Friday posten en heb een outfit recap en een November in Review op de planning staan. Oja, de shares on sunday zijn ook morgen. (Hoe ik dit allemaal ga doen ben ik nog niet helemaal uit). 

Waar heb ik het zo Best Druk mee? Momenteel is mijn PWS even prioriteit nummer 1 (de Black Friday sale van gisteren krijgt een welverdiende tweede plaats). Mijn eindwerkstuk die ik over de effectiviteit van ontwikkelingshulp schrijf is naast leuk om te doen vooral veel werk. En omdat ik graag alles goed wil doen, goed wil schrijven, mooie opmaak, etc. gaat er wel wat tijd in zitten. Tja, je bent een perfectionist of je bent het niet hè? ;)

Moraal van dit artikel voor zover er een moraal  in zit; ik doe het even rustig aan, schrijf de artikels waar ik zin in heb (en tijd voor heb) en ga het na mijn PWS deadline (volgende week vrijdag) allemaal inhalen. Ik mis het schrijven en bedenken van post namelijk te veel! Voor nu dan ook mijn oprechte excuses!! Ik ga mij weer richten op het schrijven over handelsbarrières en machtsmisbruik van het Westen die van invloed zijn op de ontwikkeling van Ethiopië en andere perifere landen. Wish me luck. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten