One Week in Outfits


Het leek me leuk om eens te laten zien wat ik in een normale schoolweek draag en hoe ik bepaalde dingen combineer. Ik gooi namelijk niet altijd kledingstukken meteen in de was nadat ik ze één keer heb gedragen. Ik vind het juist leuk om ze te combineren in een heel andere outfit. Helaas kon ik van zaterdag en zondag geen foto's meer maken, vanwege nare kuren van m'n camera (hij stelt niet goed scherp, weet iemand hier raad mee?). Maar die dagen waren toch niet heel bijzonder gelukkig! Al hoop ik wel dat m'n nikon snel weer eventjes normaal gaat doen... 

Mango top // New Look jurkje // Comegetfashion laarsjes // Matt&Nat tas
MAANDAG - Op maandag droeg ik een jurkje! Ondanks het herfstachtige weer wil ik vaker rokjes en jurkjes dragen, gewoon omdat het leuk is :)
Mango top // Bershka jeans // Comegetfashion laarsjes // Matt&Nat tas
DINSDAG: Dinsdag combineerde ik m'n Mango top met een jeans en een sjaal. Dit is echt één van mijn lievelingsoutfits geworden de afgelopen maand. 

H&M blazer // H&M blouse // Only boyfriend jeans // Adidas Stan Smiths
WOENSDAG - ik had zin om mijn boyfriend jeans weer eens uit de kast te trekken en besloot hem chic te combineren met een blousje en een blazer. 

Jacqueline de Yong cardigan // Gina Tricot top // Bershka jeans // Dr. Martens laarzen  // Pepe Jeans tas
DONDERDAG - nog zo'n fijne: jeans met cardigan. Ik vind dat grijs-op-grijs leuk! 

Jacqueline de Yong cardigan // River Island top // Only boyfriend jeans // Pieces tas // Nike blazers
VRIJDAG - op vrijdag combineerde ik mijn boyfriend jeans met een cardigan en m'n nika blazers, die langzamerhand met 'uitsterven' bedreigd zijn in mijn outfits. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten