24 hours in Maastricht








NL//
Ik ben terug! Van een zeer kort romantisch tripje naar Maastricht. Zo kort dat ik geen eens zoveel foto's heb gemaakt van deze mooie stad. Hopelijk kan je de schoonheid van de stad aan dit beperkt aantal snaps zien. Wij hebben in ieder geval genoten! Van het fijne Hampshire Eden designhotel, van de heerlijke nacho's bij restaurant Kiwi (en aansluitende cocktails, hmm...), van de rust in de stad, van het Limburgse accent - hoi hoi, van alle mooie designerwinkels waar ik uiteraard niks heb kunnen kopen maar over 10 jaar als ik rijk ben en status heb wel, van het bescheiden parkje, van de zon die ons gedurende ons hele tripje vergezelde, van de lekkerste ijsjes van Maastricht (Luna Rossa moet je wezen), van de klinkeweggetjes die de stad zo schattig maakt en ja, zelfs van de ruim 3 uur durende treinreis (ja, zwolle-maastricht is lang) hebben we genoten! Maastricht, je was kort maar mooi. We komen over 10 jaar weer terug als we rijk zijn. 

EN//
I'm back from a short, but very good city trip to Maastricht! A cosy city in the south of the Netherlands. Unfortunately, I didn't make so many pictures because I forgot by the enjoying of the city and the moments. Next time, I'll make more. Because there will be definitely a next time!  


2 opmerkingen:

  1. Maastricht is inderdaad zo'n leuke stad! Ik vind dat je wel leuke foto's gemaakt hebt, hoor ;)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen