What's in my NEW bag and make-up bag?





NL// 
Mijn huidige tassencombinatie heeft de afgelopen tijd een soort make-over begaan. Ik verloor mijn make-uptasje en was opeens helemaal uitgekeken op mijn handtas. Tijd voor wat nieuws! En ik ben heel blij met dat nieuws. Overigens schrok ik ervan hoeveel items (22) ik in mijn tas heb zitten. 

Matt & Nat handtas 
Dé perfecte tas. Zwart, basic, groot, ik ben verliefd! Al meer dan een maand geleden had ik hem in het vizier, maar door stomme twijfels niet gekocht. En dat was dom, want hij was – natuurlijk – uitverkocht toen ik me bedacht dat dit eigenlijk pure perfectie was. Toen ik een week geleden op een andere site keek, zag ik hem weer, weliswaar voor 1,5 keer zoveel, maar goed. Dit was mijn droomtas dus ik zou hem hebben! Voordat ik hem zou bestellen toch nog even op Zalando kijken of hij er niet nog was voor dat mooie prijsje. En je voelt hem al aankomen, jahoor, hij was er! Ik wist niet hoe snel ik hem moest bestellen. Soms ben ik best een geluksvogel. Oké, over tot de inhoud;


1. wat te eten
2. wat te drinken
3. voor een frisse adem
4. schrijfwaren
5. usb-stick
6. oplader
7. zonnebril
8. oortjes
9. portemonnee
10. deodorant
11. telefoon
12. parfum
13. tampons
14. handgel
15. agenda
16. borstel 

Mango make-up tas Het verhaal van het verlies van mijn trouwe kruidvat tasje inclusief Zwitsers zakmes kun je hier  lezen. Dit was een vanzelfsprekende aankoop toen ik mijn bestelling bij de Mango plaatste. De inhoud;17. wenkbrauwpotlood 
18. concealer
19. Sleek palette
20. oogpotlood
21. eyeliner
22. nagelvijl 

23. mascara

EN// 
My current bag-combination has comitted a little make-over the last time. I lost my make-up bag and got tired of looking at my handbag. Time for some new stuff! 

Matt & Nat handbag
The perfect black, basic, big tote! So glad that I've changed upon this bag, it had 25% discount(!). This is in the perfection itself;
1.something to eat
2. something to drink
3. mentos/chewing gum
4. pen and paper
5. usb-stick
6. charger
7. sunglasses
8. earphones
9. wallet
10.deodorant
11. phone
12. perfume
13. tampons

14. handgel 
15. diary
16. brush 

Mango make-up bag
You can read the story about the lost of my little make-up bag and swiss pocket knife here. It was an obvious purchase when I placed my order at Mango. The content: 



17. eyebrow pencil
18. concealer
19. Sleek palette
20. eyepencil

21. eyeliner
22. nail file  

23. mascara 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten