Instalately

NL//
Ik check instagram vaak, zeker met de nieuwe explore pagina. Heerlijk om opeens op een geweldig inspirerend account te komen! Toch moet ik erbij zeggen dat ik niet zo vaak iets post. Misschien vergeet ik van sommige momenten een foto te maken, maar vaak vind ik bepaalde dingen niet insta-waardig. Ik ben van plan wat meer te posten, maar voor nu even een insta(erg)lately van zo'n 3 weken geleden tot nu.

EN//
I often check instagram, especially with their new explore page. There's nothing better then exploring new, inspiring instagram accounts. However, I don't upload a lot of feed. I don't have a real reason for it, but the plan is to post more pictures. For now, an insta(very)lately for you.

Een throwback van Abel en mij op Ameland // Blij met mijn (inmiddels niet meer zo) nieuwe kleurtje! 
Throwback with BF and me on Ameland // Cuz I'm happyyy! With my fresh haircolour :)

Fantastisch uitzicht vanaf de St. Pauls in Londen // Ja dit is kunst mensen. En stiekem vind ik deze zeer abstracte Rothko best wel mooi.
Fantastic view from the St. Pauls in London // Yep. So this is art. And on the sly, I like this abstract Rothko a little bit.

Nog even een lekker cliché kiekje vanuit Londen // Nog een uitzicht; dit keer vanaf de Hoge Brug in Maastricht
A very cliché snap from London // Another view, from the Hoge Brug in Maastricht

Heel erg blij met mijn mac aankoop! // de eerste #fwis van het jaar met m'n winterjas
Again very happy with my mac purchase // the first #fwis of the year with the wintercoat. Finally!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten