Myrthe Shares on Sunday #6


Deze week kwam ik weer nieuwe, leuke dingen tegen. Ik deel ze vandaag met je. Fijne zondag! 

1. Interior - Minimal walk in closet 
Misschien heb je deze inspirerende interieurfoto al een keer ergens voorbij zijn komen, maar alles foto’s zijn via deze link te bekijken. Het is zo perfect! Echt een droom walk-in-closet. 

2. Look - Style by Jules 
Ook deze simpele, maar chique look inspireert mij enorm! Ik zou het precies zo dragen. 

3. Travel - Jamies Italian 
Ben je in Engeland (voornamelijk Londen) en durf je niet te gokken op een willekeurig restaurant? Kies voor Jamie! Je zit altijd goed. Lekker eten, vriendelijke bediening en je hoeft vaak niet te reserveren!

Wauw, alle credits naar de maakster van dit recept want wat is dit een heerlijk herfstrecept! Niet alleen leuk om te eten, maar ook om te maken.

Toen ik deze blog een poosje geleden ontdekte, wist ik dat dit een blijvertje was. En dan met neme voor deze posts. De infographic geeft via een soort test precies aan wat je met je kledingitem moet doen. Geweldig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten